Dla organizacji

Dynamiczny rozwój cywilizacji sprawił, że każdy z pracowników jest codziennie zasypywany potokiem e-maili, SMS-ów, telefonów, spraw, nowych projektów, zadań. Przeciętny menedżer nie jest w stanie pogodzić ich wszystkich i zrealizować na czas. Niewykonane zadania tkwią w naszej pamięci, nakręcają spiralę stresu, przytłaczają nas, zmniejszają naszą efektywność i obniżają kreatywność.

Metoda GTD :

● pozwala pracownikom odzyskać kontrolę nad sprawami do załatwienia
● zwiększa ich zdolność do podejmowania szybkich i skutecznych decyzji
● przyspiesza realizację projektów w organizacji
● zwiększa wydajność pracowników, którzy osiągają dużo lepsze wyniki w pracy zawodowej
● daja menedżerom wolny czas i komfortowy stan umysłu potrzebne do tworzenia wizji i długofalowych planów

Metoda GTD jest skierowana do tych wszystkich, którzy czują się przytłoczeni nawałem codziennych obowiązków – zarówno na niskim jak i na wysokim szczeblu organizacji. Dla tych, którzy potrzebują skutecznego systemu do zarządzania swoimi codziennymi i tygodniowymi zadaniami oraz osadzenia ich w perspektywie swoich celów i wizji.

W czasie szkolenia uczestnicy poznają metodę GTD i dowiadują się jakie są elementy procesu oraz poznają narzędzia do skutecznego zarządzania strumieniem spraw. Wykorzystują najnowsze osiągnięcia i materiały opracowane przez zespół Davida Allena, doświadczony we wdrożeniach metody dla małych i dużych organizacji na całym świecie. Uczestnicy otrzymują również od trenerów certyfikowanych przez autora metody jasne instrukcje i przykłady najlepszych praktyk dotyczących poszczególnych etapów procesu, a także listę kontrolną pozwalającą monitorować postęp wdrożenia metody GTD.